بازاریابی و فروش

چگونه فروش فروشگاه اینترنتی را افزایش دهیم

چگونه فروش فروشگاه اینترنتی را افزایش دهیم
نوشته‌ی فاطمه

یک فروشگاه ‎اینترنتی ، همانند یک فروشگاه‎ فیزیکی منحصر به مشتریان محلی نبوده و با مشتریان از سراسر کشور یا سراسر جهان در ارتباط است. بنابراین زمانی که برای یک فروشگاه ‎فیزیکی ، فروشگاه ‎اینترنتی افتتاح می شود ، به نوعی فروش توسعه پیدا می کند و کسب‎و‎کار گسترده تر می شود . اما اضافه کردن اجناس به فروشگاه ‎اینترنتی دلیلی برای فروش نیست و اضافه بر این ، کار های زیادی باید انجام شود تا فروش ‎اینترنتی اتفاق بیافتد .

در این مقاله به ۴ نکته مهم که باعث فروش در یک فروشگاه ‎اینترنتی می شود اشاره شده است و می توانید با رعایت آن ها فروشگاه ‎اینترنتی خود را ارتقا دهید ، پس در ادامه با ما همراه باشید .

 

تهیه عکس مناسب برای محصولات فروشگاه‎ اینترنتی

تصویر هر کالا در یک فروشگاه‎اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار است و همانطور که برای تهیه توضیحات محصولات زمان گذاشته می شود ، برای تهیه تصاویر کالا نیز به همان میزان و یا حتی بیشتر زمان نیاز است . برای این کار توصیه می شود تا از یک استادیو عکاسی کوچک و کم هزینه که می توان آن را با چند متر پارچه سفید رنگ ، یک میز مناسب و یک دوربین با پایه ساخت ، استفاده کنید . همچنین به دلیل کیفیت بالای دوربین گوشی های هوشمند ، می توانید از آن ها جایگزین دوربین های عکاسی پیشرفته و گران قیمت استفاده کنید . نکات زیر می تواند شما را در فرایند تهیه عکس مناسب از محصول راهنمایی کند . همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در ضمینه تهیه عکس مناسب از محصولات یک فروشگاه‎اینترنتی می توانید به مقاله راهنمایی های آمازون برای تهیه عکس از کالای فروشگاه‎اینترنتی ، از همین سایت مراجعه نمایید .

 

استفاده از تخفیف

استفاده از تخفیف باعث می شود تا مشتری به خرید از شما تشویق شود مخصوصا زمانی که قصد فروش یک کالای جدید و خاص را در نظر دارید و اینکه ارائه کد تخفیف کمک می کند تا شما بتوانید یک لیست کامل از آدرس ایمیل مشتریان خود بدست آورید . لیست ایمیل می تواند کمک های بسیاری در روند بازاریابی‎اینترنتی به شما بکند که این قابلیت در شبکه های‎اجتماعی وجود ندارد . شما می توانید تخفیف را در یک یا چند مورد از روش های زیر ارائه دهید :

– ارسال رایگان محصولات که از مهم ترین روش های تخفیف گذاری در فروشگاه‎اینترنتی هست
– ارسال کارت های هدیه و تخفیف برای خرید مجدد کالا در کنار جنس ارسال شده از فروشگاه برای مشتری
– استفاده از درصد تخفیف روی یک مجموعه یا تمامی کالا های موجود در سایت

 

ادامه مقاله را اینجا بخوانید.

درباره نویسنده

فاطمه