بازاریابی و فروش

ابزارهایی برای استفاده بهتر از اینستاگرام در بازاریابی

ابزارهایی برای استفاده بهتر از اینستاگرام در بازاریابی
نوشته‌ی فاطمه

امروزه شبکه‌های اجتماعی در تبلیغات آنلاین و بازاریابی دیجیتال بسیار موثرند و شبکه اجتماعی اینستاگرام چیزی بیش از یک محیط برای پست کردن عکس و ویدیو است . بازاریابان هوشمند در تلاش اند تا توسط نرم افزار های جانبی به گفتگو با دنبال‌کنندگان و تعامل با مردم به واسطه هشتگ‌ها بپردازند.

روزانه ۶۰ میلیون عکس و ۱٫۶ میلیون لایک به این شبکه مجازی اضافه می شود که پیش‌بینی می شود این مقدار در آینده بیشتر و بیشتر شود که این امر فضای این شبکه مجازی را به محیط بکر تری برای بازاریابی اینترنتی تبدیل می کند . این تعداد زیاد از پست و این تعداد کاربر فعال باعث به وجود آمدن نرم افزار هایی شده است که می توان توسط آن ها این فضا را هر چه بهتر مدیریت نمود . بنابر این اگر قصد دارید از این بستر به بهترین نحو استفاده کنید و برند و سایت خود را محبوب تر نمایید ، برای استفاده از این نرم افزار ها قدم بر دارید .

در ادامه این مقاله قصد داریم پنج نرم افزار پرکاربردی را معرفی کنیم که همچون ابزاری ارزشمند در کنار نرم افزار اصلی شبکه اجتماعی اینستاگرام شما را در بهبود کسب و کارتان یاری می کنند پس با ما همراه باشید .

۱ – جمع آوری و تقویت تصاویر اینستاگرام به کمک Yotpo

این نرم افزار فوق العاده کمک بسیاری در بهبود تعامل شما با این شبکه اجتماعی می کند . بدون شک مهم نیست که از چه محتوای جذاب و ارزشمندی در شبکه اجتماعی مربوط به برند خود استفاده کرده باشید ، در هر حال مصرف کنندگان به سختی به شما اعتماد می کنند . این در حالی است که در صورتی که مصرف کننده های دیگر از برند شما تعریف و تمجید نمایند ، این اعتماد به شکل قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند . نرم افزار Yotpo به شما این امکان را می دهد تا به مشتریان ثابت کنید که مردم از محصولات و خدمات شما راضی هستند٬ که این بهترین وضعیت برای جلب اعتماد مشتریان است.

به عنوان مدیر یک کسب و کار یا یک بازاریاب اینترنتی می توانید از این ابزار ارزشمند استفاده کنید تا به صورت خودکار از پست های مربوط به برند خود مطلع شوید و با کسب اجازه از فردی که پست را منتشر کرده است ، آن را در سایت خود قرار دهید تا به سایر مشتریان این اطمینان داده شود که افراد حقیقی نیز از محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند و از آن راضی هستند .

۲ – مدیریت و صرفه جویی در زمان با Buffer

همانطور که در گذشته از این ابزار ارزشمند در شبکه های اجتماعی چون فیسبوک ، توئیتر ، پینترست و … استفاده می شد ، حال می توان در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز از آن استفاده نمود . البته در اینستاگرام همواره این مشکل وجود دارد که یک نرم افزار خارجی نمی تواند پست را منتشر کند. اما بافر این امکان را به شما می دهد تا پست های مورد نظر خود رو از قبل آماده و در این سیستم قرار دهید تا در نهایت آن را زمان بندی کنید . هنگامی که زمان ارسال آن پس فرا برسد بافر می تواند اعلان هایی را برای موبابل شما ارسال کند تا تایید نهایی ارسال پست را بدهید.

مقاله کامل را اینجا بخوانید.

 

درباره نویسنده

فاطمه