بازاریابی و فروش

نکاتی مهم در رابطه با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و مدیریت آنها

نکاتی مهه در رابطه با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و مدیریت آنها
نوشته‌ی فاطمه

بافر هر سال گزارشی از تغییر وضعیت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و کارکرد آن برای مدیران و کارشناسان بازاریابی منتشر میکند. مقاله‌ای که در ادامه خواهید خواهند بخشی از این گزارش است. دراین بخش گزارش بافر از وضعیت شبکه‌های اجتماعی، به بررسی ۱۰ نکته که از نظر مدیران بازاریابی باید بدانند، می‌پردازیم.

یکی از مهم ترین ابزارها برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی فیس بوک است: ۹۳ درصد کسب و کارها از فیسبوک استفاده می‌کنند
 گوگل پلاس رو به افول است: ۲۷ درصد گفتند که کمتر از گوگل پلاس در ۲۰۱۷ استفاده خواهند کرد
فیسبوک ویدئو اولویت اول بازاریابی در سال ۲۰۱۷‌ : ۳۰درصد کارشناس‌های بازاریابی گفتند بیشتر بروی فیسبوک ویدئو سرمایه‌گذاری خواهند کرد
کسب و کارها از فیسبوک به عنوان یک بستر تبلیغاتی استفاده می‌کنند: ۹۱درصد بازاریاب ها گفتند برای تبلیغات در فیسبوک هزینه کرده اند

نمایش کمتر پست های فیسبوک مدیران بازاریابی را نمی‌ترساند: ۷۲درصد آنها به همان میزان ۱۲ ماه پیش از فیسبوک استفاده می‌کنند

کسب و کارها از فیسبوک به عنوان یک بستر تبلیغاتی استفاده می‌کنند: ۹۱درصد بازاریاب ها گفتند برای تبلیغات در فیسبوک هزینه کرده اند

سرمایه گذاری برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تغییری نکرده است: فقط ۷درصد از شرکت ها گفتند که بودجه تبلیغات خود را در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی کاهش داده‌اند

 

ادامه  مقاله را اینجا بخوانید.

درباره نویسنده

فاطمه