دسته‌بندی نشده

استفاده از لینک‌های داخلی برای بهبود سئو و افزایش فروش

استفاده از لینک‌های داخلی برای بهبود سئو و افزایش فروش
نوشته‌ی فاطمه

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در بهینه‌سازی و سئو ی یک سایت لینک‌ها هستند. فرقی ندارد که این لینک را از یک وب‌سایت دیگر دریافت می‌کنید یا وب‌سایت خودتان! گاهی لینک‌های داخلی آنقدری قدرتمند هستند که می‌توانند شما را بدون نیاز به دریافت بک‌لینک‌های خارج از سایت به نتایج بالای موتورهای جست‌وجو ببرد.

امروز می‌خواهم در این نوشته در مورد شیوه‌های مختلف ایجاد لینک‌های داخلی و تاثیر آن بر سئو را توضیح دهیم.

روش‌های مختلف استفاده از لینک‌های داخلی برای سئو

ایجاد لینک‌های داخلی بارها از ایجاد یک‌لینک خوب خارجی ساده‌ترند. کنترل آنها دست شماست و می‌توانید هر جای وب‌سایتتان به جای دیگر لینک دهید. اما باید بدانید که چه صفحه‌ای ارزش بیشتری دارد و چه صفحه‌ای آنقدرها مهم نیست.

۱- لینک بین محصولات

همیشه سعی کنید بین محصولات یا خدماتی که دارید و علی‌الخصوص، داخل محتوایی که با زحمت نوشته‌اید به دیگر صفحات لینک دهید. اگر محصول شما چندین نسخه مختلف دارد، برای کاربر و موتورهای جست‌وجو جابه‌جا شدن بین آن صفحات را آسان‌تر کنید.

۲- لینک از دسته‌بندی‌ها به دیگر دسته‌بندی‌ها

مطمئنا در هر دسته‌بندی از محصولاتتان به دیگر دسته‌ها لینک داده‌اید. اما در صفحات دسته‌بندی، به دیگر دسته‌بندی‌ها لینک داده‌اید؟ مثلا اگر دسته فروش کفش و فروش کیف ورزشی دارید، آیا کاربران و موتورهای جست‌وجو می‌توانند بین آنها راحت جابه‌جا شوند؟
به اعتبار صفحات مثل یک عدد نگاه کنید. اگر یک صفحه ۱۰۰ امتیاز اعتبار دارد، آیا بخشی از آن را به دیگر صفحات مهم‌تان منتقل کرده‌اید؟

 

مقاله کامل را اینجا بخوانید.

درباره نویسنده

فاطمه